Når ting er enkelt, blir mer gjort
Lagring, deling og samarbeid i dokumenter har aldri vært enklere.
- SuperOffice er flere ganger er kåret til markedets beste CRM system
- Systemet er svært brukervennlig
- Få tilgang til kundebasen fra mobil og nettbrett
- Epostverktøy gjør det enkelt å sende ut e-post og nyhetsbrev
- Forhåndsskrevne brev- og tilbudsmaler
- Egen modul for håndtering av kundeservicesaker
- Sømløs integrasjon mot Microsoft 365 og G Suite. Det samme gjelder e-postapplikasjoner som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-posttjenere.
SuperOffice CRM brukerplaner
Alle bedrifters behov er unike, og vi jobber gjerne sammen med deg for å finne en løsning for din bedrift.
STANDARD CRM er inkludert i alle SuperOffice brukerplaner, slik at du kan koble salgs-, markedsførings- og kundeserviceaktiviteter til én enkelt kundeprofil.
Ta kontakt for pris på implementering/oppsett.
Selg mer effektivt
SALES
572,- pr bruker/mnd
- Dokumenter salgsprosessene
- Få bedre kontroll over produksjonslinjene
- Send tilbud med noen få klikk
- Spor fremdriften med personlig tilpassede dashboards
- Gjør salgsteamet mer produktivt
Førsteklasses kundeopplevelse
SERVICE
458,- pr bruker/mnd
- Forbedre responstiden med maler og svar på vanlige spørsmål
- Automatiser prosessene, slik at dere kan konsentrere dere om kundene
- Se alle kundedataene på ett sted
- Vær til stede ved alle kundekontaktpunkter
- Få innsikt i hvordan dere kan forbedre produktene og prosessene deres
Fang interessen og kommuniser effektivt
MARKETING
2859,- pr site/mnd
- Opprett og gjennomfør e-postkampanjer enkelt med maler og bilder
- Registrer nye kunder ved hjelp av skjemaer
- Sørg for at all kommunikasjon er i samsvar med GDPR
- Bygg målrettede e-postlister med utvalg
- Spor og optimaliser kampanjeresultatene
Den komplette løsningen for å fremme relasjoner på tvers av kundereisen
CRM SUITE
Prosjektpris
- Få flere nye kunder
- Beholde eksisterende kunder
- Gjøre teamene mer produktive
Snakk med Jørn
- items in here