Vi på Datatjenesten gjør tiltak i forhold til corona ut ifra myndighetenes anbefalinger.
Kontoret vil være betjent, men det kan være at noen av oss vil jobbe hjemmefra de neste 14 dagene.

Vi vil opprettholde normal drift for alle IT-systemer.

Kontakt oss som vanlig mandag-fredag 08-16 på telefon 69 17 96 00, eller [email protected].

Har du behov for support kan du benytte – [email protected].

Alle våre medarbeidere er tilgjengelig både på telefon, e-post og Teams.

Her finner du kontaktinformasjon til alle våre ansatte.

Forbered deg på at du må gjøre arbeidsoppgavene dine hjemmefra de neste ukene.

Vi tror flere velger eller blir beordret (karantene) til å ha hjemmekontor i forbindelse med corona-viruset.

Forbered deg ved å ha tilgjengelig teknologi slik at du kan gjennomføre videomøter og bruke programmer og applikasjoner som er nødvendige for å utrette daglige arbeidsoppgaver.
Vi på Datatjenesten kan hjelpe til med å sette opp nødvendige tilganger og utstyr, samt gi nødvendig opplæring.

Sjekkliste:

  • God bærbar PC, gjerne med ekstra skjerm
  • Tilkobling for eksternt arbeid (bedriftens lisenser/ressurser)
  • Mobiltelefon
  • Samhandlingsverktøy (f.eks. Office 365 med Teams)
  • Hodesett
  • Webkamera
  • Internett aksess, enten via fiber eller 4G

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å forberede hjemmekontoret.